Kampioenen!

Dames Wiekslag...Kampioenen!

Het damesteam met de prachtige naam de Wiekslagse Sabalenka’s, heeft een fantastische prestatie geleverd: ze zijn kampioen geworden én daarmee is promotie naar de 3e klasse een feit. Een prachtige prestatie! 

Dames, van harte gefeliciteerd! Geniet van deze verdiende titel en veel succes in de 3e klasse. Op naar nieuwe sportieve hoogtepunten! 
Boven zien we de feestelijke kampioensfoto, onder het trotse voltallige team dat dit succes samen heeft bereikt.


 

Eerder op de een na laatste speeldag hadden de dames thuis in Molenhoek reeds officieus het kampioenschap behaald. Ze waren toen al niet meer door de naaste concurrenten in te halen. Dat werd toen in het bijzijn van voorzitter Bert van Nieuwenhuizen natuurlijk ook al uitbundig gevierd.